måndag, februari 12, 2007

Helgens mest fascinerande

Utgång på ställe i närförort.
4 gossar som uppträdde som Karlsson på taket. Alltså lagom tjocka män i sina bästa år.

La Posse de A eller Karlsson's på taken bestod av;

Nr 1. A själv. Singel.
Nr 2. Normal kille. Har flickvän
Nr 3. Kroniskt otrogen och ordentligt på g. Gräsänkling. Har alltså flickvän.
Nr 4. Antagligen årets optimist. Eller lögnare. Har flickvän

Följande sekvenser utspelades på krogen. Försök para ihop rätt sak med rätt Karlsson.

A - Mr X går fram till en kille som dansar med en tjej och säger, "..du det där är min halvsyrra. Hon har kille..." Och försöker sen hångla med henne..."
B - Mr X talar om för sina kompisar utanför stället att det är helt otroligt. Minst 5 tjejer har ju velat gå hem med mig ikväll. Att man inte tar för sig mer. De andra hävdar att de inte ens sett honom prata med en tjej.
C - Mr X tar polisgrepp på en kille på dansgolvet i tron att han känner honom. (ni vet armen böjd på ryggen) Han känner honom inte. Tvingas av annan kille att be om ursäkt. Citat följer "... Ska jag be om ursäkt? Han var ju skitgrinig..."
D - Mr X skiter i allt och åker hem. Ringer sedan kamrater två timmar senare och fyllesnackar.


Övriga intressanta detaljer. Jag har aldrig sett ett par så stora bröst på en smal tjej i hela mitt liv. Jag har aldrig sett en så djup urringning i hela mitt liv. Jag har aldrig sett ett så blonderat hår i hela mitt liv. Jag har aldrig blivit juckad på så mycket i hela mitt liv. På något sätt tror jag att jag gillade det.

Och dagens moralkaka.
Arabiska låter argt som fan. Även om det inte är det. Men rädd blir man när man sitter i en svarttaxi, bankomaten lämnar beskeded "ingen kontakt med bank" och killen som kör är bildligt och bokstavligt dubbelt så stor som du. Att han dessutom under 15 minuter skriker på arabiska och det enda jag fattar är namnet på The Northern Hoods gjorde mig lite spak. Men slutet gott allting gott.


A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Vore jag inte så snäll skulle jag säga att A gjort allt själv..

Men eftersom jag är snäll så gissar jag på:

nr1 = B
nr2 = C
nr3 = D
nr4 = A
Ja jag vet det logiska är att tro att A själv tog polisgrepp och den otrogne hånglade upp "halvsyrran". Men eftersom du frågar måste det finnas en hake ;)

3:43 em  
Blogger ajja said...

hmmmm, du måste ha varit D!

3:48 em  
Blogger A. said...

Finns en liten, tja, brasklapp med ledtrådar. En som inte gjort något. Går nästan att utläsa vem det är... ;-)

Ninde: Inga rätt. :-)
Och varför skulle det vara logiskt att jag tog polisgreppet? ;-)

Ajja: Endast en gissning. Lite fegt ;-) Men rätt. Och där jag fick nog var i korvkön utanför. Samtalen handlade om hur rädd jag var i taxin.

Men det var jag som åkte hem, var nog lite i chock efter juck-bröst-attacken ;-)

4:09 em  
Blogger Ninde said...

Aha, du dribblade bort mig snacket om porrstjärnor innan. Så går det när man försöker jobba samtidigt.
Tyckte bara att det vore likt dig att först ta polisgrepp och sedan mopsa dig med "..ska j a g be om ursäkt..." ;)

4:27 em  
Blogger A. said...

Hehe... tja, det är kanske inte omöjligt att jag sen inte skulle förstå varför jag skulle be om ursäkt. OM jag nu gjort det. Men sanningen är att jag är för feg och liten för att springa runt och koppla grepp på folk... hehe

Hon var nog inte porrstjärna. Men så som hon juckade offentligt kändes det som att det skulle kunna vara hennes jobb... ;-)

5:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home