måndag, februari 12, 2007

Förändring

I dont like change. Jag trivs bäst när saker är som de ska.

Som att DIF egentligen ska vara bra i hockey.
En meny på McD ska kosta 39 kronor.
Melodifestivalen hölls en gång per år.
En bra eller dålig hårdag inte påverkade dagen, man skulle ju ändå snart ut och spela fotboll eller bandy på rasten.
Som att Tommy Mörth var den coolaste som fanns.
Det var normal att gnaga på ett köttben på en LP-Skivas omslag.
Hade man med en dator att göra så var Winter Games inblandat.
Brandons uppvikta t-shirtar var idealet.

Den tiden är förbi.

Jag har numer en Betablogg. Och helt ärligt vet jag ingen skillnad. Men jag gillar det inte. Sätter upp det på listan över saker jag inte gillar. Strax bakom fåglar men före musik.


A.

8 Comments:

Blogger Peppe said...

Ja, ved innebär egentligen en betablogg? En existentiell fråga.

12:30 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, just det. Twisted Sisters skivomslag. Fyfaan. Mina två äldre bröder har förstört mig..

12:41 em  
Blogger A. said...

Peppe: Ingen aning. Tills jag vet kommer jag vara emot :-)

Ida: Åh. Lyckliga uppväxt! The Price på högsta volym. Precis som det ska vara...

12:47 em  
Anonymous Anonym said...

Men A. Inte gilla musik? Det är ju det bästa bästa. Jag har så mycket jag kan lära dig. Det handlar bara om skolning, det är jag säker på.

1:59 em  
Blogger A. said...

Lär mig. Jag hör så mycket skit.

2:25 em  
Blogger Björnen said...

Antar att musikaliska fåglar inte står högt i kurs då?

Är förövrigt så ny i gemet att jag aldrig har använt annat än Beta-blogg. Har haft en teori att de som har en beta-blogg-profil (som jag) inte syns med bild i kommentarerna på icke-beta, fast jag tror nog att jag får skrota den teorin nu. Jag vill också synas på bild ju!

5:59 em  
Blogger Björnen said...

Jag syns! Alltså finns jag.

Teori bekräftad!

5:59 em  
Blogger A. said...

Björnen. Hmm. I'm not following. Du har synts hela tiden. Med Betablogg.

Och "jag syns, alltså finns jag"?? Måste vi nu starta en diskussion om A finns på riktigt. Å andra sidan en fråga som diskuterats lika länge som den om Zorro verkligen fanns. :-)

9:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home