måndag, februari 12, 2007

Måndagmorgon och alldeles för många frågor

Helgen avklarad. Kommer uppdatering på när A dök upp på krogen mycket nyktrare än sina vänner. Och resten av krogen. Lillbrorsan. Hur mycket en svart-taxi chafför kan skrämma en på ca 15 minuter. Och allt sånt. Men det senare.

Jag har upptäckt vissa skrämmande saker. Eller bra saker.
Vi börjar med det viktigaste

1. Långkalsonger is the shit! Kommer förmodligen aldrig inte använda långkalsonger igen. Så ser jag knubbig ut i kostymbyxorna så vet ni varför. Dessutom fastnade jag framför min spegel igår och konstaterade att A bär upp ett par långkalsonger osedvanligt bra.

2. Jag behöver nog en flickvän. Jag tyckte att Tori Spelling såg bra ut i ett par sekunder innan jag kände igen henne i filmen på 5:an igår.

3. Något bråkar med Le Blogg. Vadå Google account?? Va?

4. Om jag inte äter på jättelänge blir jag inte ens hungrig.

5. Jag har utan tvekan dansat med en porrstjärna i helgen. Ju mer jag tänker på det desto säkrare blir jag*.


A.

* Sjukt fördomtfullt antagande.

4 Comments:

Blogger S said...

Japp. Google account. Jag blev tvingad av blogger. Vill du logga in - skapa google account. Argh.

10:33 fm  
Blogger A. said...

De tvingade mig med att byta och nu ser kommentarsfältet konstigt ut. I dont like...

11:15 fm  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:43 fm  
Blogger S said...

Inte jag heller.

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home