onsdag, februari 14, 2007

Märkligt igen.

Att man ska bli så trött och få ont i magen av en ask gelehjärtan.

Dagen har avlöpt fint annars.
Ingen på jobbet har pratat med mig.
Jag har inte pratat med dem. Jag har fått massor gjort och blev bjuden på lunch.
Kollega 1 och 2 pratar inte med varandra och jag sitter mest och mentalt förbereder mig på att träffa den stora telekombolaget imorgon.

Vad kan egentligen "prata om organisation och villkor" betyda annat än att de vill ge mig jobbet?

Och precis som igår har jag sett och märkt tecken. Jag sa högt för mig själv innan jag åt alla gelehjärtana. Om jag får ont i magen av det här är det ett tecken på att jag får jobbet. Och visst.
Nu har jag ont i magen.


A. För (Karamell)Kungen

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbart att läsa om en till som "om jag ..... så händer....."

4:46 em  
Blogger A. said...

Visst är det så Maza. Man måste bara tro på det... :-)

5:28 em  
Anonymous Anonym said...

Att prata om organisation och villkor låter riktigt lovande.. men vänta ändå till efter mötet innan du går och "snyter dig i gardinen" hos nuvarande chefen ;)

Och - äntligen - "För (Karamell)Kungen" kan t.o.m. jag instämma i...

9:50 em  
Anonymous Anonym said...

vän av ordning harklar och påpekar att hjärtana på bilden är Aromas och inte Karamellkungens.

bara för att jag vet sån't.

Håller alla tummarna för nya jobbet!

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home