måndag, februari 19, 2007

Blandade saker.

Innan jag återger den fantastiska helgen med sola i ryggen och en och annan Bengt Alsterlind-imitation, en pajas i en taxikö och utan Hajkbok. Lite Sandgrund hinner vi med också.. Men innan det så saknas vissa saker.

1. Motivation.
2. Lust att jobba här.

3. Chokladboll.
4. Drivkraft att anstränga mig.
5. Stolthet. Som kan få mig att anstränga mig.

Saker som inte saknas.

1. Lust att göra något annat.
2. Omotivation
3. Slapphet.
4. Kaffe.


A. Utan Hajkbok.

6 Comments:

Blogger Ängeln said...

Har du släppt bomben på jobbet än?

9:31 fm  
Blogger A. said...

Inte än. Ska få papprena idag. Så fort jag skrivit på dem så är det dags. Har fått en ny chef, kommer den här veckan. Kan bli kul. Mitt första samtal med honom blir min uppsägning hahaha...

Det kan han ha!

9:34 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha..du kastar en blick på honom åssså bah.."eh du föressten, jag slutar.." he, he ;)

10:04 fm  
Blogger A. said...

Något åt det hållet. Men jag är redan lite nervös... eller rätt så jävla nervös. Gillar inte såna situationer...

10:20 fm  
Blogger Ninde said...

Ok, fattar. Kill him kindly bara..:)

10:26 fm  
Blogger A. said...

Men det ska bli sjukt skönt. Ska dansa på gatorna härifrån när det är gjort... hehe

10:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home