torsdag, mars 08, 2007

Dagens lista...

Saker jag inte kunde bry mig mindre om just nu.

Topp - 5

1. Det nya datasystemet som installerats här. Kommer fråga mig fram utan en tanke på att lära mig det tills den dag jag dansar ut härifrån som en kopia av Flatley i den gladaste Riverdance...
2. Att det är storfrämmande på besök från landet i Öst. Att alla andra är bra svettiga och springer runt som yra höns berör mig inte. Har redan skruvat upp P3 två gånger...
3. Svara i telefon om det inte ringer på mitt direkt nummer... Kan inte vara mitt jobb.
4. Att hemsidan ligger ner och ställer till problem. Kan inte vara mitt problem.
5. Att det står en låda med Marabou Schweizernöt i köket.


Saker som däremot berör mig oerhört.

- Dricka öl på lokal eller hemma hos A och lyssna på gamla skivor* imorgon.
- Båtmässa på lördag eller söndag.
- Spinning eller löpning.

Frågorna hopar sig...


A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Appropå allting och ingenting. Eller Brandon Walsh. Kolla in bloggen http://mskeepyourdistance.blogspot.com/
Där finns alltid en "Daily 90210"
:)

5:00 em  
Blogger A. said...

Stort. Ska kolla direkt. Och Bevvan är aldrig ingenting ;)

6:03 em  
Blogger Peppe said...

Marabou Schweizernöt? Ingenting att förakta.

8:33 fm  
Blogger Ninde said...

Håller med Peppe där. Duger som nödproviant iaf ;)

Låter som du antagit en ny cool attityd. Dags att skaffa en stämpel med N.M.P (Not My Problem) på som du kan signera det du refuserar med.. ;)

8:57 fm  
Blogger A. said...

Peppe: Nej föraktar det gör jag inte. Jag bara försöker att inte bry mig om det. Annars äter jag upp hela lådan ;-)

Ninde: Mycket spel för galleriet. Haha. Men känns som jag inte riktigt orkar engagera mig i nya projekt med max en månad kvar... ;-)

Mentalt är jag på en varm strand redan...

9:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home