tisdag, mars 06, 2007

Dagens Kollega

Nytt projekt på gång här. Alla utom en person, kollega 1, som vill göra så lite som möjligt förstår att det kanske är dumt om jag håller i de då jag jobbar här;

1. Månaden ut innan jag får en välbehövlig semester på 1 månad.
2. Till max den 14:e april.

Men inte hon. Hon slåss med näbbar och klor för att jag ska leda det. Att jag kommer vara tvungen att lämna det ca 2 månader innan det ska vara klart förstår hon inte. Så nu har hon suttit här i en kvart och berättat hur mycket hon har att göra. För det har ingen annan.

Dessutom så kommer dagens påhopp.
Kollega 2 har köpt Le Boss bil. Bara för att jävlas. För att skaffa fördelar gentemot henne. "vad ska hon med den till, hon kör ju aldrig"
Min misstanke om det är att hon inte haft någon bil.

1 månad till max. Oj vad jag längtar.
Då kommer en tävling utlysas. Gissa varifrån jag bloggar heter den.

A.

Ps. Förresten blir den en Chilifärgad Saab 93.

11 Comments:

Blogger Ninde said...

Uj,uj..spring fort därifrån medans du kan. Misstänker ibland att du jobbar med aliens.. :D

11:41 fm  
Blogger A. said...

Sittar och funderar på att lägga ut bilder på dem innan jag slutar här... haha

11:45 fm  
Anonymous Anonym said...

vad vinner man om man vet vart du kommer blogga ifrån?

11:51 fm  
Blogger A. said...

Du vinner inget lillbrorsan... Men det gäller bara dig. :-)

11:54 fm  
Blogger Peppe said...

Vad ÄR det med kolleger?

1:35 em  
Blogger A. said...

Ja, kollegor och lillbrorsor är konstiga... :-)

1:58 em  
Anonymous Anonym said...

Det finns inga medarbetare bara motarbetare, och jag då förståss... :)

8:24 em  
Anonymous Anonym said...

På det nya stället kommer du kanske att upptäcka EN fördel med det gamla stället: det var gott om tid att blogga?

9:46 em  
Blogger A. said...

Sant, så kan det bli, kanske dödsstöten för Le Blogg :)

10:45 em  
Anonymous Anonym said...

NEEEJ!

10:28 fm  
Blogger A. said...

Nej då... ville bara ha den reaktionen ;-)

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home