måndag, mars 05, 2007

Alcohol - Brings out the best of man...

Har ni någonsin, när ni sovit över hos någon annan kommit på iden att sova i duschen under rinnande vatten? I 5 timmar. För att det är så bekvämt i duschen?

Har ni någongång uttalat orden. "skönt att jag skippade att gå med hem på efterfesten igår. Jag är bakis nog."
Trots att du ledde efterfesten? Och det finns kort på dig där i från.

Kan du svara ja på ovanstående frågor.
Och det hände i helgen? Då har ni nog varit hemma hos A...

Kan du dessutom krydda det med att svara i din mobiltelefon på morgonen och prata med A som sitter i fåtöljen mittemot dig i fem minuter innan du kommer på att du pratar med en person i samma rum och att du då kommer på att du inte är hemma så var det du...


A.

10 Comments:

Blogger Ninde said...

*asg* Vad gav du henne att dricka då? ha ha... :D

1:21 em  
Blogger A. said...

Hörru du... Sånt sysslar inte jag med. :-) Och definitivt inte med en kompis sovande i duschen och en annan som tror att han inte är där... ;-)

Annars så hade hon fått klassdrinkar. Baserade på en bag-in-box Jeltzin vodka... :-)

1:43 em  
Blogger Ninde said...

Jasså personen du syftar på var en han. Both of 'em. Bag in box Jeltzin vodka...*ryyys*
Alla överlevde på det att de kunde fylla din mobil med ångerfulla sms dagen därpå? :)

1:58 em  
Blogger A. said...

Hade det varit en tjej hade hon inte velat sova i duschen för att det var mest bekvämt... ;-)

Men ja, mina två bästa vänner. Var så stolt över dem i lördags haha...

2:00 em  
Blogger Ninde said...

Kan du ha en poäng i. Fast faktiskt accomenderat en tjejkompis av modell mindre i badkaret en gång (mycket liten lägenhet, mycket sen natt).

Lika stolt som de var över dig? ;)

2:07 em  
Blogger A. said...

De är alltid mer eller mindre stolta över mig. Hoppas jag.

Den här mannen hade inte fått plats i ett badkar. ;-) Hur sent det än var.

3:11 em  
Blogger Ninde said...

*Asg* He,he,he ;)

3:26 em  
Blogger Peppe said...

Hahaha! Ett levande russin.

8:29 fm  
Blogger A. said...

Han var skrynkligare än min mormor... :-)

8:34 fm  
Blogger Lill-Krizan said...

Jag har en tendens att, utan att fråga, tappa upp ett varmt bad att sjunka ner i när jag är på fest hos någon. Det är inte alltid uppskattat av värdfolket. Men för mig är det skönt!

Det händer också att jag somnar.

Hade nästan förträngt det, men du påminde mig med ditt inlägg.

I övrigt verkar det vara roliga människor hemma hos dig. När kommer fullängdsversionen?

5:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home