tisdag, maj 22, 2007

Le Update

Min närvaro har varit sporadisk. Ungefär som röster för The Ark. Inte bra alls. Inte för mig och inte för The Ark. Och inte för er.

Helgen. Biokväll med grabbarna i fredags. Middag på Jensens Böfhus. Kass. Kass mat och en servitör som var klart mindre straight än George Michael. När det senare på kvittot står.

Ni har blivit serverade av Leder 3 började vi ana oråd.
Filmen. Filmen ja. The 300. En film gjord för att ge oss normala män/pojkar mindervärdeskomplex. Aldrig sett så många magrutor i mitt liv. Sammanlagt. Men jag gillade den. Gillar brandtal.

Som tex, "if you cover the sun with arrows then we fight in the shadow"
Eller varför inte
"Spartans, tonight you dine in hell!"

Svag som fan för sånt. Annars två dagars kurs för A. Som han lärt sig en del på. Men vi får väl sen. Nu är jag tillbaks i alla fall.


A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt. Vissa av oss abstinensar ganska hårt just nu.

5:32 em  
Anonymous Anonym said...

He's back. Weey :)

5:33 em  
Blogger A. said...

Moi: Hav förtröstan och se ovan...

Ida: Jag har aldrig varit borta. Bara lätt vilande ;-)

7:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home