tisdag, juni 12, 2007

Jag är svag

Jag har varit svag på bloggandet det sista. Men nu ska jag skärpa mig.

Min egen lilla nöjdhet med marathonet har nu utbytts i lite revansch och oavklarade affärer. Jag måste springa nästa år. Kanske vis av erfarenhet borde jag inte berätta det för alla och sticka ut hakan och berätta det för alla men va fan.

Jag ser det lite som att kunde jag bita i det sura äpplet en gång klarar jag det säkert två.


I övrigt. Nu är den här. Som vi längtade hela vintern. Nu är den här. Och jag gillar den inte.

Ja, jag menar växthuseffekten. Det är ju helt omöjligt att sova. Somnade halv fyra inatt. Inte nog med att det är surt. Men dessutom så somnade jag i slutet av MacGyver... missade hans sista spektakulära anordning.
Men är det någon som vet vad Phoenix Foundation egentligen gör?


Richard Dean Anderson aka MacGyver. Rätt coolt namn...


A.

Ps. Ikväll kommer lillebrors stolthet på besök för att vädra sitt lillebrorskomplex. Vågar vi hoppas på att den lille ålänningen som får Quasimodo att se rakryggad ut gör en bra match till?

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Phoenix Foundation. De räddar världen förståss... :)

1:19 em  
Blogger A. said...

Ja naturligtvis... Det borde jag vetat. Det är som stålmannen fast en organisation. (rätt liten dock, Pete och MacGyver) :-)

3:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home