torsdag, oktober 25, 2007

Skön logik...

Göran Persson.
Ny bok
Morgonsoffa i TV4.

På frågan om boken håller sig till sanningen svarar Göran P. "Ja, min version av sanningen"
Fine by me.
På följdfrågan men det finns ju en hel del som säger att det finns en hel del osanningar i boken.
"Ja, men då är det upp till dem att bevisa att jag har fel"
Oväntat logik. Lite som att möta ett argument med "därför"
Och inte alls olikt en tysk ledare tycker jag. Ljug och tvinga andra att bevisa att det är fel.

Men den absolut bästa kommentaren är när han beskriver sig som relaxed, avslappnad tills det är skarpt läge...
Jo för avslappnad och relaxed är vi nog många i Svea Rike som uppfattar dig.



A.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha Nivea rules! "Jo,skattemyndigheterna jag håller mig till sanningen. M i n sanning.." he he.. :D

9:35 fm  
Blogger A. said...

Haha... Nivea rules :-)

1:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home