torsdag, november 29, 2007

Fredag och helg och några dagar till

A ligger i framkant och skriver redan på torsdagkväll om sin helg.

Jag misstänker att det kommer bli så här.
Imorgon åker jag bil till Örebro. Senare på eftermiddan åker jag bil hem från Örebro.
Sedan middag hos mamma och pappa A.
Ni vet väl vilken dag det är imorgon? Annars ta reda på det...

Lördag. Inleder nog dagen med att spöa brorsan i squash. Sen åker jag kanske och spöar lillbrorsan bara för att han är så korkad. Och med spöar menar jag givetvis hälsar på och bjuder på lunch.
Sen åker jag hem igen.

Söndag. Tränar nog på morgonen. Sen så tar jag det lugnt och laddar upp för att måndag eftermiddag åka till Köpenhamn. På måndagskvällen åker jag hem från Köpenhamn. På kvällen är jag trött.

Nu är vi på tisdag redan och jag har ett sällsamt planeringsflyt. Alltså tror jag att tisdag blir lugn på jobbet med lite tråkig avtalstextsskrivande innan jag går och lägger mig tidigt.

För på onsdag måste jag upp tidigt och åka till Jönköping.
Sen är det torsdag och eftersom jag inte vet var jag kommer att vakna så är den dagen oplanerad.*


Ja, där har ni mina närmaste dagar. Någon som vill byta?

A.

* Och med det menar jag att jag inte vet om jag ska bo kvar i Jerusalem eller inte.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Zanys soffa är ledig. Eller säng också kanske för den delen.

11:01 fm  
Blogger A. said...

Så pass ;)

12:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home