torsdag, mars 27, 2008

Le första gången...

På bra länge som jag gick hem tidigare. Satte mig med alla häftiga små grejer som de har delat ut på jobbet och jobbade från La Casa A's soldäck.

Passade mig utmärkt. Men nu har solen gått i moln så jag går väl in.

Dagens upptäckt, kanske inte i klass med något Columbusaktigt men var ett nästan grått hårstrå. Nu är frågan, enstaka olycksfall i arbetet från mitt huvud eller håller jag på förvandlas till Richard Gere...*

A.

* Här tänker ni så klart "Läcker het filmstjärna" INTE gråhårig gubbe men det fattade ni va?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det börjat med ett hårstrå, sen går det fort som fan....du har väl sett mig?

6:12 em  
Anonymous Anonym said...

hittade mitt första vid 29, men ni blondiner brukar klara er lite längre

så det är bara att ta det för vad det är, ytterligare ett bevis på att det bara går utför :)

6:41 em  
Blogger Ängeln said...

Hahhaha du skulle tagit George Clooney istället... ;)

4:39 em  
Blogger Ninde said...

Ja, du skulle ha tagit George Clooney. Och det måste vara kul att vara äldst i syskonskaran. Den vi yngre regelbundet kollar av för att se hur långt framskridet åldrandet gått ett antal år från idag. Än är syrran inte pensionärsgrå iaf..He he..;)

6:04 em  
Blogger Ängeln said...

Det är faktiskt en fördel att vara den älsta..

Glömmer aldrig när en av våra kusiner tyckte att lillasyrran verkade mycket äldre än jag.

9:20 fm  
Blogger Ninde said...

ängeln: Ha,ha det har som tur inte hänt. Än..:D

11:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home