måndag, april 07, 2008

Måndag.

Seger i matchen igår. Jag har tydligen en schism med tränaren som bytte ut mig med en kvart kvar. Men å andra sidan brukar man ju spara stjärnorna på försäsongen.

Annars har helgen varit bra. Förutom att jag var på IKEA på söndagen. Och de hade något slags jubileum. 15-års jubileum.
Hela stället var fyllt med clowner. Hälften som inte visste vad de skulle ha. Den andra halvan såna som var inhyrda av IKEA. Funderar fortfarande på vilka som var läskigast.
Misstänker att trots min clownskräck att det var de icke-inhyrda.

A.

Ps. Men jag har läckra gröna handdukar nu. Och en ny wokpanna.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Såklart han sparar på stjärnorna. Hur skulle det se ut om lagets stjärna var utsliten redan på förvåren? Vem skulle då leda det till seger? :)

3:34 em  
Blogger A. said...

Ninde, precis sånt här jag tycker du ska skriva :-)

3:36 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha passa på och njut du. Det lär inte hända ofta..

Nudelparabol från IKEA? Att döma av kvaliten på deras "flytta hemmifrån-kit" lär den inte hålla så himla länge..

Och eftersom grönt är snyggt så struntar vi i att det egentligen var förra säsongens färg...;)

4:07 em  
Blogger A. said...

Nudelparabol. Lätt att komma med såna uttryck som låter lite föraktfulla. Det spelar väl ingen roll när det som kommer ur den är magiskt...

Och vem fan har haft en flytta hemifrån-kit?

4:10 em  
Blogger Ninde said...

a: Magiskt? Ha,ha kanske det ;)

"Vem fan har haft det?" En massa människor vars föräldrar inte ville ha dem boende kvar hemma i tid och evighet...? ;)

4:18 em  
Blogger Ninde said...

Å vaddå "föraktfullt?" Nudelparabol är ett smeknamn. Jag har en jag med. Sådeså..:)

4:19 em  
Blogger Peppe said...

Clowner och IKEA är mitt personliga helvete.

8:23 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken tur att jag inte var där då jag är livrädd för just clowner!!

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home