fredag, april 04, 2008

A och tanterna...

I onsdags hade vi teammöte. Och middag och lite dryck.

Jag hoppar direkt på middagen. A och 3 stycken tanter och två gubbar.
Och jag är i chock.
Gifta tanter i 42-50 års åldern är väldigt frispråkiga. Om sex med yngre män. KK's. Internetdejting. Om män som är tråkiga och ligger i soffan.*

Och sen från ingenstans kom frågan. Med lätt vinglansiga ögon.
"...Är det någon på vår avdelning du tycker är attraktiv A?..."

Vad fan svarar jag på det. Och framför allt, vad vill de höra...


A.

* Inte kan mamma såna uttryck?

3 Comments:

Blogger Ninde said...

..och du svarade naturligtvis diplomatiskt "alla"? För att:
1) inte någon stackars tjej skulle råka ut för svartsjuka tanternas samlade vrede? ;)

2) du skulle ligga bra till om du behövde be nån tant-kollega om jobb-hjälp nån gång..:D

10:07 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Jepp. Eller så antydde jag att de var snygga men inte riktigt i min ålder...

1:30 em  
Blogger Ninde said...

ha ha okej :)

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home