tisdag, april 08, 2008

Sovmorgon

Det finns inget bättre än att ha flextid. Idag började jag dagen med en telefonutbildning i sängen. Hur bra som helst.

Laptop, telefon, säng och en kokerska. Så skulle man ha det.
Fast det var så Elvis dog va?

Annars en bra dag.
Komma till kontoret vid halv elva. Äta lunch och sen ett lyckat kundmöte med den heta telefoniansvariga som är nyanställd. Dock kommer jag inte orka med henne om hon inte blir bra mkt smartare snabbt. Att förklara allt i ultrarapid på halvhastighet ligger inte för mig...

I övrigt ryktas det om golftävling på arbetstid snart. Jag och min kollega som inte håller på med moderatbandy har startat en mot-aktionsgrupp.
Vi ska ha minigolf-tävling.*

Imorgon går inbjudan ut till årets MNC Open**


A.

* Gissa vilken tävling som alla vill vara med i? (kan berott på att vi lockat med spritbord och starköl på banketten)
** MiNigolf Championship

6 Comments:

Blogger Ninde said...

"Moderatbandy" *föraktfull fnysning* ;)

4:29 em  
Blogger A. said...

Hehe... Trodde inte du var en golfare ;-)

10:02 em  
Blogger Peppe said...

Jag e med!

9:41 fm  
Blogger Ninde said...

Inte då. Fnös åt den så kallade "Golfen"..aka moderatbandyn ju..
http://www.youtube.com/watch?v=BKA_LxHEyPo

Bara "minigolf" som är okej..

1:26 em  
Blogger puman said...

Vilken strålande start på dagen!

7:12 em  
Blogger A. said...

Peppe: Du är självskriven! Internationellt deltagande uppskatts!

Ninde: Ska du vara med eller inte?

Puman: Absolut. Jag var mkt nöjd...

4:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home