tisdag, maj 20, 2008

Dagens inblick.

Jag och The brat satt och diskuterade varför vi trevliga unga män är singlar.
Varför ingen vill ha oss. Och hur svårt det är att hitta en normal tjej. Alltså en som är söt och snäll. :-)

The Brat gnällde över sin nya dator som inte funkade. Nu på via MSN har vi kommit ett steg närmare lösningen.
Vi har jobb. Lägenheter. Kompisar. Par-kompisar. Bil. Kostymer på jobbet. Allt.
Men vi är inte vuxna.

Sista beviset kan ni se här nedanför...


The Brat says:
Bästa funktionen i Vista är ett postit block man kan anteckna på i högerkanten. Lägga till och ta bort blad. Genialt!
The Brat says:
Bli vuxen skriver jagnu...
A says:
det är coolt... sån vill jag också ha...
The Brat says:
Mycket bra sak i sin enkelhet!
A says:
Måste ha en sån...
The Brat says:
Nu är du så där barnslig igen...

Fan knappt en minut tog det att falla dit igen.

A.



5 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag är iof bara söt och inte speciellt snäll, dvs faller inte in i din målgrupp

men, jag tror inte man nödvändigtvis måste växa upp för att hitta ngn, man ska nog snarare passa sig för att bli gammal

äh, vad vet jag, är ju knappast expert :)

7:06 fm  
Anonymous Anonym said...

Mina snigelvänninor& jag har precis samma diskussion..Varför är vi som e så bra sniglar????
Ännu ett mysterium på denna jord;-)

9:27 fm  
Blogger A. said...

Haha,... För dig gör jag naturligtvis undantag dot;-)

Jag tror dessutom att du har rätt. Men vad vet jag,knappast expert heller...

PPPolly: Stort mysterium. Jag fattar inte..

12:23 em  
Blogger Ninde said...

Söt är väl högst befogat. Men snäll? Är du säker på att det inte är en cocker-spaniel du vill ha? ;)

2:40 em  
Blogger A. said...

Lagom snäll då. Jag vill ju definitivt inte ha en elak tjej.

3:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home