lördag, maj 31, 2008

Märkligt eller mäktigt...

KISS...

Ett par gubbar i 60-års åldern med en jävla massa smink. En konsert som var rent ut sagt dålig första 45 innan de började spela låtar jag kände igen.

Samtidigt en konsert som bjöd på show, eld* bomber, fyrverkerier, tjejer som visade brösten, sminkade män och några rätt heta rockbrudar.

Och.
Det märkligaste av allt.

Nu kommer ni tro jag ljuger. Men det är sant.
En tjej som helt sonika tycker att det är dags för lite sexuellt umgänge så mycket att hon väljer att suga av honom mitt på innerplan bland all publik. Inte en gång. Utan två.

Det kan vara det märkligaste jag sett. Och två gånger.
Man kan väl lätt säga att det inte bara var hennes kille som upptäckte vad som pågick. För egen del så har jag funderat på om jag ens tror jag skulle kunna prestera min del i ett sånt sammanhang.
Mkt tveksamt.
Kommer nog dessutom aldrig att testa.


A.

* Eld är coolt. Om jag skulle välja att bli kriminell så skulle jag lätt bli pyroman.


A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om jag skulle välja att bli kriminell så skulle jag lätt syssla med grov ekonomisk brottslighet. Ingen blir fysiskt skadad och har jag tur, kommer jag undan med det på Posener-vis.

11:48 fm  
Blogger A. said...

Mm, du är något på spåren där tror jag Malin... Skulle egentligen vilja det också tror jag. Skada folk är inte min grej...;-)

12:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jag pluggar juridik och ekonomi och då känns ekobrott som den naturliga vägen, så att säga. Något ska man väl få tillbaka, efter (nästan) oändligt pluggande ;)

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home