måndag, maj 26, 2008

Helgen

I fredags somnade jag inte tidigt. I lördags gick jag upp tidigare än jag brukar för att hålla ihop en svensexa.

Väckning lyckad. Karln var bakis. Och sover tydligen naken.
Repellering från broar stod på schemat. Jag var en av de som fick testa. Kommentarer som

"... så här tyst har du aldrig varit tidigare..."
"...Du ser blek ut..."

Var vanligt förekommande. Inte till han som skulle gifta sig tyvärr. Sen fortsatte dagen vidare i god anda och med en liten höjdpunkt i badhuset. Inte alla bär upp en Borat Mankini...

Igår var jag sliten. Idag är jag sliten. Imorgon kommer jag vakna i Göteborg. Det mesta går emot mig just nu.


A.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men nej då...du kommer att må som en prins i Götet...tyvärr gick solen i moln just nu...

Let me know om du skall ha några ät & drick tips....

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Men...det är la klart att man sover naken, eller...?

2:29 em  
Blogger A. said...

Polly: Några tips kan jag alltid behöva. Nu sitter jag på hotellet. I en svit...

Malin: Det är la inte klart. Eller nja. Men han borde i alla fall inte har vänt rumpan mot oss när vi drog bort täcket... ;-)

3:06 em  
Anonymous Anonym said...

Låter som om du har det rätt bra utan mina formidabla tips....

Synd att du inte e här på onsdag för då skulle jag ha tvingat med dig på Augustifamiljen på Liseberg...BÄSTA livemusiken!!

3:54 em  
Blogger A. said...

Nope, dessvärre är jag inte det. Åker ju hem imorgon. Och ikväll ska jag till Ullevi... :-)

3:55 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, men rumpan kanske var att föredra framför andra sidan :)

4:12 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha...och vad exakt var det första han sa när han fick syn på er? :D

4:14 em  
Blogger A. said...

Malin: Jo det är hårfint. Han hamnade i en mindre smickrade position...;-)

Ninde: Han skrek till. Och sen såg han mig med täcket i famnen. Och log. Och tyvärr snurrade sig över i något halvliggande på mage :-)Men det blev ett bra kort tror jag...

6:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home