onsdag, december 31, 2008

Le End

Nu var det nästan slut.
På det här året.

Jag får sammanfatta det som ett bra år.

Jag har bla;
  • Åkt skidor
  • Bott i husbil
  • Sett på den enda matchen Sverige vann i fotbolls-em
  • Har vart full
  • Har vart i Berlin
  • Blivit farbror
  • Fått julklappar
  • Inte slutat spela fotboll
  • Ätit hamburgare
  • Vart på museum
  • Sett Iron Maiden
  • Spelat hockey på Hovet
  • Sett riktig hockey på Hovet
  • Promenerat runt Djurgården
  • Ätit glass
  • Läst böcker
  • Sett för mycket på TV
  • Hånat Lillbrorsan
  • Blivit uppringd av Sats för att mitt medlemskort varit inaktivt mer än 6 månader
  • Jobbat alldeles för mycket
  • Badat
  • Paddlat kajak
  • Vart på Liseberg
  • Inte blivit påhoppad av någon hund alls
  • Köpt ett par nya slipsar
  • Fyllt år

Ja, det var ett litet axplock. Nästa år ska jag ha en aktivitetslista istället som jag ska jobba ifrån.

Och så blev det parfest ikväll. Och A. Tre par och Moi. Men de roliga paren. Inte de som vuxit ihop. Så det kan nog bli rätt skoj. Min målsättning är att vara ganska nykter. En av aktiviteterna på listan är nämligen att inte sova bort lediga dagar.

Gott nytt år på er.

A.

9 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

"Vara ganska nykter"
Tycker du verkligen att just nyårsafton är rätt dag för den utfästelsen?
Dessutom är det inte nyttår förrens imorgon, så vad man gör ikväll kan ju inte gärna belasta nästa års bokslut, eller?
Gott Nytt, herr A! Jag ser med spänning fram emot att få följa dig ytterligare ett år!

Nyårskram (ja, på nyår får man krama även folk man inte känner) från fru R

12:08 em  
Blogger A. said...

Det får man på nyår. Och "ganska nykter" är ju en slajding skajl.. ;-)

Ganska nykter för att vara jag? Nykter nog för att umgås med par?
Ganska nykter jämfört med lillbrorsan?

Jag klarar mig nog bra hehe...

2:26 em  
Anonymous Anonym said...

Gott nytt år på dig!

Å ja, jag är en såkallad smygläsare. Dock inte längre. Häpp

2:36 em  
Blogger A. said...

Hej Emm ;-)Och gott nytt år på dig med!

3:04 em  
Blogger Serafim said...

Gott Nytt År!

Du vet väl att det där med ganska nykter kommer att gå åt pipan....

3:18 em  
Blogger A. said...

Serafim: Ja. Det vet jag :D

3:24 em  
Anonymous Anonym said...

En till smygläsare säger Gott Nytt År!

3:34 em  
Blogger S said...

Gott Nytt!

Ett av mina mål för 2009 ska vara att klå din tid på Tjurruset.

4:30 em  
Blogger A. said...

Syster Schysster: Du och Emm får ju läsa hur mycket ni vill... Men det är kul att ni säger hej ibland! Och jag tycker det är kul oavsett om ni tycker jag är dum i skallen eller inte. Eller bara ibland....

S: Vi vet båda att jag blir glad om jag slår din eller hur...;-)

5:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home