torsdag, januari 01, 2009

Klockan 05.27

Det är tiden då jag i alla fall börjar skriva det här.

Och ärligt A's funderingar har vart rätt kassa under 2008 eller hur. Det behöver vi inte sticka under stol med. Jag har klurat på varför jag skriver något överhuvudtaget faktist många gånger.
Jag skriver inte för att jag vill få ut saker.
Inte för att det är en fristad på något sätt.
Inte för att jag vill berätta något.

Jag skriver faktiskt, ännu efter tre år bara för att det är kul som fan. Och att få lite kommentarer.
Men för dåligt med hatmejl. Eller "jag vill ha en dejt med dig mejl" :-D

Men nästa år då jävlar. Då ska jag vara lite roligare. Som jag faktiskt var i början.
2008. Ett gnällår.
S0rry.

Ses 2009 efter klockan 1o.oo.
Då skärper jag mig.

Och Lillbrorsan. Du är störd.
Men jag gillar dig ändå. Och en tusing på att damen din är gravid minst nästa år vid den här tiden...

Kram på er dårar :-)

A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gott Nytt på dig och jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva. :)

9:52 fm  
Blogger 404 said...

Gott Nytt År på dig! Hoppas att du kommer skriva mycket i år med. Du vet att jag tycker att du är rolig, även om jag ibland kommenterar elakt. :)

9:54 fm  
Blogger A. said...

Dot: Tänkte ju inte sluta men tyckte nog att jag var bra mycket roligare förut. Men nu är det slutgnällt. Så fort mitt sår på foten har läkt. :-)

404: Du är ond. Det har jag lärt mig. :-)

10:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home