måndag, december 07, 2009

Sälen, mediciner och total trötthet...

Jag har vart i Sälen med jobbet. Vi eller jag skulle vara där torsdag till söndag.
När jag fick in min varmrätt klockan 22.47 i torsdagskväll var det nästan 12 timmar sen som jag hade ätit lunch.

Sömn och regelbundna tider är viktigt för mig. Så det var skoj. Helt knäckt redan första kvällen. Perfekt.
Så jag åkte hem på lördag. Och sov i 16 timmar.
Idag första dagen utan mediciner. Känns sådär. Lite nervös tror jag. Men det ska nog bli bra.

Helgens roligaste. De två skillda herrarnas fyllesnack efter Högfjällshotellet. Som i princip gick ut på att de under kanske 10 års äktenskap inte gjort ett fel.
Fantastiskt.

A.

2 Comments:

Anonymous Y said...

Det måste vara skönt att vara felfri. Själv är jag nygift och har redan hunnit med att göra galenskaper..

3:15 em  
Blogger A. said...

Y: Jo, men din man har inte gjort några fel va? ;-)

1:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home