onsdag, september 07, 2011

A/Bonde söker fru

Hade jag vart bonde hade jag kunnat vara med i Bonde söker fru.
Eller om jag var ensamstående pappa i Ensam mamma söker. Blev en konstig mening.
Men där går nog gränsen.
Är inte backslickad och tribaltatuerad nog för Bachelor. Inte spenderar jag nog med pengar på hårvax eller brunkräm heller.

Men det viktiga. Jag börjar väl drabbas av någon kris men det lockar mig en hel del att köpa ett hus på landet.
På riktigt.
Eller en sommarstuga iaf. Men är så sjukt trött på jobbstress, bilköer osv.
Landet is the grej. Eller min grej.
Och kan de bönderna träffa en tjej som vill bo där borde jag klara det med.
Åker upp på to do listan.

A.

13 Comments:

Blogger Linn said...

Ska vi bussa ihop våra mammor snart eller? Jag tycker det låter skitmysigt med ett sommarställe på landet. Plus så gillar jag massage. Heh.

10:13 em  
Blogger A. said...

Helt klart dags för det tycker jag. Helt klart.
Fast sommarstugan finns inte. Ännu

8:25 fm  
Blogger Jojjo said...

Sen finns ju landet som är landet fast det inte är en bondgård. Typ. Där bor jag. Och min mamma påstår att jag blivit mycket lugnare och mer harmonisk sen jag flyttade dit. Så jag tycker du ska göra slag i saken, så värt!

2:44 em  
Blogger A. said...

Det är precis den typen av landet jag vill ha. Jag vill ju inte bli bonde.

Ofta dumt om man inte är överdrivet förtjust och en gång i tiden hindrat ett ex från att vilja ha en hund genom att fejka allergi...

4:34 em  
Blogger A. said...

Förtjust i djur. I allmänhet är jag både förtjust och förtjusande naturligtvis.

6:43 em  
Blogger Linn said...

Ytterlgare en anledning till att som ska träffas! Djur är usch.

12:47 fm  
Blogger A. said...

Vi får sätta upp det snarast hehe

12:39 em  
Blogger Linn said...

Jag känner att vi kanske kan strunta i mammorna. Om vi ändå ska skaffa avkommor ihop liksom.

3:29 em  
Blogger A. said...

Ska jag vara ärlig håller jag nog helst mammor utanför sovrummet. Eller var man nu väljer att vara... Tror inte deras närvaro överhuvudtaget är positivt för min prestation.

3:49 em  
Blogger Linn said...

eh ja tack. Det hade ju bara varit gross.

3:52 em  
Blogger A. said...

Då är vi överrens om det. Hur, var, när? Hur kanske vi kan improvisera fram kanske förresten hehe

4:32 em  
Blogger Linn said...

Ja hur:et känns väl kanske lite väl att styra upp så här på förhand. Men var och när var väl kanske bra frågor. Maila mig så kan vi lösa det.

4:40 em  
Blogger A. said...

Will do. Hehe

6:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home