fredag, september 02, 2011

Efter all självömkan...

Två molto positiva saker.
Det finns två saker som jag inte gillar.
Att sova uselt.
Att laga middag till mig själv.

Nu till det braiga.
Min affär har öppnat en jättedisk med olika rätter som man kan köpa med sig.
Urval jag kommer ihåg. Pasta carbonara, olika kryddade kycklingspett, tis, olika wokar, fisksoppa, köttbullar och potatismos. Och kriv stroganoff. Kungen av maträtter.

Det ännu braigare. Vidskeplig som jag är har jag hittar mitt sovpannband.
Håller alltså bort håret från ansiktet när man borde klippt dig för en månad sen typ.
Och jag hamnar inte riktigt i den dära coola surfarlooken. Så the pannband us back.
Känns redan bra.
Frånsett att jag inte känner mig trött då så klart.

A.

Ps. Väldigt få killar kan bära upp en bandana. Typ Bruce S, Knopfler och Ölme.
Jag är inte där men jobbar på det.

2 Comments:

Anonymous 404 said...

Det är helt klart inne med pannband, jag har börjat använda det på träningen. Men mer för att jag svettas sjukt mycket och inte vill svetta ner andra. :)

8:12 fm  
Blogger A. said...

Det kan omöjligt vara ditt fel om någon står för nära... :-)

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home