torsdag, september 01, 2011

Klockan 03.12

När detta börjar skrivas.

Min sömnrytm är så jävla rubbad.
Inte nog med att jag antagligen inte sovit en hel natt på ett år.
Varannan gång jag rör mig så vaknar jag ju av att ryggen gör ont.
Sen efter med lite tur tre, kanske fyra timmars sömn upp och jobba.
Resultat?

Ett vrak när jag kommer hem mellan sex & sju.
Somnar i soffan.
Inte en kvart. Eller en halvtimme.
Typ två timmar.
Somnar inte ens på sömntabletter sen.
Anti-världsklass.

Så jag behöver någon som kan hålla ett tråkigt trött mongo vaken mellan 19-22/23.
Eller någon som kan klubba ner mig så jag somnar.

Dessutom är jag sjukt ful i håret. Borde klippa mig.

A.

5 Comments:

Blogger Serafim said...

Tja fysisk aktivitet och pinnstol framför tvn.. En rejäl kopp kaffe vid 17-18?

Eller börja sticka?

Jävligt tråkiga förslag. Annars kan du ju skaffa häst? Då är du garanterat sysselsatt fram till 20.. och sedan dödshungrig och i behov av dusch? Alltså vaken till 23..lätt!

8:01 fm  
Blogger A. said...

Häst lät ju spontant roligast. Har ju en kortare karriär som ryttare bakom mig. Med andra ord jag kan styra en sån lite.

Annars är nog pinnstol det mest effektiva.
Kaffe funkar ej av flera orsaker. En är att jag inte blir pigg av det. De andra mer att det är obra för mig.
Men jag kan sakna det!

6:21 em  
Blogger Serafim said...

Men hallå stickning kan ju inte vara så illa ;) Du kan ju sticka ett par speedos till sjukgymnastiken. Tanterna kommer ju bli dödsimponerade!!!

8:18 em  
Blogger A. said...

Haha. Ett par stickade Speedos skulle ju vara klass.
Kan inte komma på något jag känner skulle vara obehagligare att ha på mig i de regionerna än blött garn... :-)

2:54 fm  
Blogger Serafim said...

Prova.. man vet ju aldrig innan man provat? Behöver ju inte välja ull ;)

7:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home