tisdag, februari 14, 2006

Alla hjärtans dag...

Och vad tänker vi på då?

Japp, lillbrorsan fyller år idag. 23 annos blir han. Le Blogg och storebror gratulerar.

Sen så är det väldigt välkommet att skicka alla hjärtans dag presenter till A. Gärna godis. Spelar liksom ingen roll om ni menar det eller inte. Det är gott ändå...

A siar om Alla Hjärtans dag...*
- A får ingenting mer än träningsvärk
- CK och Lois Lane pratar med varandra med sina röster det använder för att reta A och Geishan.

Det är nog det enda jag är riktigt säker på.

Misstankar finns ju om att;
- All-in struntar i att spela nätpoker i kväll och umgås med sin dam.

Förhoppningar finns om;
- Att Geishan får minst en låda Geisha idag.
- The Brat slipper jobba till 23.30 och somnar innan Magnum börjar.**

Lillbrorsan, du får förmodligen inte en enda present på sin födelsedag, men det kommer en imorgon med posten och en present kanske du får nästa helg om jag inte tar den själv. Den risken finns när jag är nöjd med presenter som skulle passa mig också...


A.


* OBS det här är bara vad jag tror kommer hända idag...
** En alldeles utmärkt serie som sänds alldeles för sent/tidigt. Jag kan bara vara glad att jag vaknade vid femtiden i morse.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ingen låda än, men dan är ju inte slut...

11:18 fm  
Blogger A. said...

Ingen träningsvärk här heller... men dan är ju inte slut än ;-)

11:42 fm  
Anonymous Anonym said...

inget gullsnack än, men dan är ju inte slut...

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home