måndag, februari 13, 2006

Mååndag

En ganska bra måndag.... Om jag bara kunde få ordning på ett jävla hotellrum i Tyskland så skulle allt vara perfekt.

Stor elektronikmässa och ingenstans att bo för att Le Chef inte kunde bestämma sig i tid för om jag skulle åka... Nu lutar det åt minst en timme i tåg varje morgon... inte så jäkla skoj om jag får säga mitt... Men men...

Dessutom, teet var slut på Le Kontor. Jag vill ha te. Har lite ont i halsen. Ber kollegan som ska ner till affären att handla lite te.

K - Vilken solt vill du ha?
A- Något vanligt blir bra, välj du...
K- Svalt vinbäl... Det äl gott.
A- Ja, det tar vi :-)

Svalt vinbäl... Vill ju inte ha iste... få se vad hon kommer tillbaka med.... hehe, Har mina aningar dock...


A.

1 Comments:

Blogger ajja said...

(överspeedad på en halv kopp kaffe) HAHAHAHAHAHAHA !!! Asså inte för att vara dum mot folk som inte kan säga R, men det där krackar mig varje gång!

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home