måndag, februari 13, 2006

Måndag morgon...

Och när vi vaknar är det säkert senare än vanligt...

Japp, otroligt trött i morse och satte nytt rekord i att göra mig i ordning snabbt. Upp 07.25 och 07.29 gick jag ut till bilen... På den tiden hade jag borstat tänderna, duschat, torkat mig efter duschen, klätt på mig och knutit en slips, tagit en matlåda ur kylen och öppnat ytterdörren.

Måste vara något slags rekord. Kan A vara världsmästare i att vara snabb på morgnar?

Såg att någon sökt på "zen+bloggar" och hamnat på Le Blogg... Hoppas du fick ut mycket av det och att du nu efter ditt besök här är i Harmoni med dig själv... :-)

Ni som undrar var våren är kan jag meddela att jag förmodligen måste avsluta rapporteringen om gatubelysningens tändande och släckande i Sthlm. Imorse var de släckta redan innan 07.30 då jag hamnade i bilen...

Så mina vänner, snart är det vår. Eller i alla fall ljust både när man åker till jobbet och hem från det.


Återkommer under dagen med en helgredogörelse som innehåller sprit, dålig karaktär, vad jag egentligen tycker om OS och en sjukt lång promenad. Och lite husvakteri...



A.

1 Comments:

Blogger ajja said...

Ser fram emot redogörelse över helgens bravader! Happy monday..

11:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home