tisdag, februari 14, 2006

The Frukt is back

Pjuuh...

Nu kan ni andas ut. Kollegan kom in med ett äpple idag. Och fråga om hon kunde åka med hem idag med...

Ja, det kan du.

Sen så lovade hon bensinpengar. Inte illa och hon klättrade raskt ett par tre fyra steg på min innelista.

Äpplet var dessutom riktigt gott. Det var ett ljusrött äpple. Egentligen gillar jag de knallgröna-tokbesprutade-äpplen-som-är-så-blanka-att-man-kan-spegla-sig-i-skalet bäst men det var gott. Skörbjuggsbesvären blåstes all världens väg...

Hmm... är det patetiskt att skicka gottogram till sig själv? Eller måste man be om en kartong om man köper en låda med gelehjärtan i en affär idag? Råkar både sakna någon att ge dem till och få såna ifrån men tycker de är sjukt goda... :-)

Jag ska köpa såna och äta själv. Mmmm...

Skulle nu kunna ha en monolog om att det är en påhittad helg av amerikaner för att sälja söta små kort men det skiter jag i. Gillar såna helger... hehe...

Fast roligare om man slipper köpa sina egna gelehjärtan hehe....


A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad skönt, nu behöver jag inte oroa mig längre...

Köp en rejäl alla hjärtans dag ask med gelehjärtan till dig själv :) Jag tror på att övning ger färdighet och ska bjuda en kompis på något kreativt.

4:26 em  
Blogger A. said...

Du kan andas ut.. Nu ska jag hem och käka gelehjärtan... :-)

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home