tisdag, februari 14, 2006

Innebandy & konstiga drömmar...

Med risk för att ge er alldeles för mkt information... Jag har ett stort rött märke på insidan av mitt vänstra lår.

Under gårdagen täckte jag med risk för livet och min släkts framtid ett skott när vi spelade innebandy... Resultatet blev ett rött märke med "små hål" i på låret...

Till råga på allt så förlorade vi den matchen. Bittert men det är så jag är. Ibland måste man ta en för laget...*

De konstiga drömmarna nu. Eller drömmen. Brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer m,en nu gjorde ajg det. Drömde en mardröm om min nya mobiltelefon. Enligt en artikel skulle det vara världen sämsta mobil. När man sov rinde den upp folk så att man fick sjukt höga räkningar.

Vaknade vid fem och var lite sur på den... :-)


Dagens citat så här på alla hjärtans dag får bli;

"... Om vi män fick den kvinna vi förtjäna kunde inget värre hända oss..."


Vem sa detta?


A.

* Vad vissa talesätt inte går att översätta... Take one for the team...

4 Comments:

Blogger ajja said...

Hmmm, den där ar knepig. Det gick inte att Googla den! Du.. Ha en fin alla Hjärtans dag :)

12:15 em  
Blogger A. said...

Jodå, den går nog att googla ska du se... men ge ngn annan chansen att hitta dem...

1:19 em  
Anonymous Anonym said...

Oscar Wilde

8:33 fm  
Blogger A. said...

Du kan allt Geishan... :-=

9:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home