tisdag, februari 14, 2006

Jag fattar inte...

Sverige har vunnit två OS-Guld idag. Okej att det var i en ganska fjantig sport som sprint-stafett men what the fuck...

2 Guld!!

Eftersom jag är utan TV på jobbet har jag idag lyssnat till Radiosporten. Mkt duktiga filurer som berättar vad som hänt.

Nu till det jag inte fattar...

Efter gulden öppnade de, radiosporten alltså, en telefonlinje dit man fick ringa in och gratta de svenska medaljörerna. Kul ide... Vem i helvete orkar det är min tanke. Hur kan man vara så kåt på att kanske få höra sin röst på radio att man gör det. Ingen naturligtvis är ju min naiva tro.

Oj vad fel jag hade.

Det har ringts in och sjungits, rappats, rimmats, folk har nästan tagit åt sig äran för att hjälpt dem och jag vet inte vad... fattar det inte.


Men å andra sidan fattar jag inte varför vuxna män har keps på sig heller...



A.