måndag, mars 27, 2006

Det ena behöver inte utesluta det andra...

Även ;

... om det är en jobbig måndag på jobbet utesluter inte det glädje över att det nu är två dagar kvar av den här arbetsveckan.

... även om det bara är två dagar kvar av veckan för A , så kan utesluter det inte att jag känner skadeglädje för er andra som har fyra dagar kvar.

... jag har årtusendets sämsta hairday med en otroligt plattfrisyr utesluter inte det att jag nöjd med hur det ser ut i nacken.

... det gjorde ont när en köttbit fastnade mellan tänderna så utesluter inte det att det egentligen var bra då jag äntligen fick köpa tandtråd...

... om maten var god så utesluter inte det att jag är hungrig igen...

... om Hej Domstol på radio är bra så utesluter inte det att Da Buzz inte är det.... Sluta spela genast.

... om det är kallt utesluter det inte att Alexander Bard har kortbyxor....


För övrigt måste jag skaffa ett monster-hårvax. Mitt hår har börjat absorbera effekten av det jag har nu. Inte bra och vi (jag och håret) vill inte uppleva fler dagar med så här platt hår. bra förslag? har provat allt. Nästa steg är cement...

Dagens låt : I wanna rock som ringsignal till telefonen. Har inte hört en enda bra låt på hela dagen. :-(


A.


PS. Vad gör man en måndag när det inte är Prison Break?