fredag, mars 24, 2006

Hur ställer ni er...

Som jag tidigare nämnt har A en tendens att fastna framför tv:n. Precis som hans vän L.

Nyss kom diskussionen upp.

Om du fick välja mellan ekonomiskt oberoende för dig och din familj och att aldrig se på tv igen. Och då menar vi filmer på internet, bio, sport, film och allt sånt. Eller se på tv?

Vad väljer du?

Vi valde båda två att ha det som vi har det nu, och fortsätta hoppas på Trisslotter. Vi kommer nog få Alzheimers. Igår somnade jag med tv:n på och har förmodligen ökat risken med ca 200 %....



Får lösa ett korsord.

A.

Ps. Vi hävdade dessutom att TV var en av världens topp-5 viktigaste uppfinningar alla kategorier.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är inte tvn som sänker mig utan Internet och filmer. Skulle livet verkligen vara värt att leva utan? Inte så som världen ser ut idag i alla fall.

Snälla skjut mig... ;-)

8:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar min TV! Vi ska gifta oss när jag blir stor.. ;)

9:14 em  
Blogger A. said...

Jag har givetvis en kvinnlig tv som har ett stående förslag till att gifta sig. Hon är dock fortfarande lite rädd att jag ska byta ut henne mot en smalare(plattare) variant...

Men det kommer bli vi två :-)

8:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home