torsdag, mars 23, 2006

Dementi

Tydligen är det en som ska sätta sig på tvären jämt.

Om en vecka dricker vi inte paraplydrinkar fick jag just ett argt mail om. Tydligen inte macho nog anser CK. Så jag vill givetvis ändra till att vi dricker;

Skummande öl. Ju mörkare desto bättre.
Den rökigaste whiskeyn vi kan få tag på. Blanda gärna i extra tjära.

The Brat, tror inte du kommer tillåtas att dricka dina vanliga flaskor heller. Svårt att tro att CK kommer att godkänna dina Smultronpuss...


A. Numer utan paraplydrink

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

äh, vilka glädjedödare :(

inte fixar de en fusktjej åt dig och sen tar de ifrån dig paraplydrinkarna. Tipsa dem om att manligheten inte sitter i valet av drink...

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

fördomsfulla jag måste medge att det inte känns som det självklara manliga valet att på svensexan köpa en flaska malibu mango...

3:52 em  
Blogger A. said...

Jag vet vem jag är även om jag dricker Malibu Mango. Vi skulle göra roliga drinkar.

Det var gott, jag blev salongsberusad och allt var kul.

4:03 em  
Anonymous Anonym said...

Det var roliga drinkar, men vi män höll oss ju till whisky. Salongsberusad????

6:55 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med dot!
Det är nästan tvärt om, är man riktigt manlig så kommer man undan med att dricka paraplydrinkar. :)

8:14 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med ck, salongsberusad???? Var inte det här den berömda ytspänningskvällen?

8:06 fm  
Blogger A. said...

Kan ha varit den berömda "ytspänningskvällen".

Salongsberusad, ja jag tycker det. Ni ska se mig på logdanser... :-)

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home