tisdag, mars 21, 2006

Griniga gamla gubbar...

Skitroligt test som jag snodde från Moisthlm tills jag gjorde det...

Ska jag verkligen lyckas bli XXXX XXXXX i ett test av vem av mupparna du själv är?

Testa själva men jag kommer med lite gissningar. Klicka här

Clark Kent - Statler, En av de arga gubbarna
Lois Lane - Den svenske kocken
The Brat - Waldorf, Den andre av de arga gubbarna
Geishan - Annie Sue, Miss Piggy's kusin
All in - Kermit


Nåja här är den rackarn jag blev...




A total princess and diva, you're totally in charge - even if people don't know it.You want to be loved, adored, and worshiped. And you won't settle for anything less.You're going to be a total star, and you won't let any of the "little people" get in your way.Just remember, piggy, never eat more than you can lift!



A- er egen internet diva

3 Comments:

Blogger ajja said...

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!!!!

Är det nått vi andra här inte vet om dig? Typ kön egeeentligen? ;)

8:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hmm, jag blev Fozzie Bear som jag inte är helt säker på vem det är på svenska. Som A vet såg jag inte allt för mkt på tv som liten, vilket jag tar igen nu.

10:18 em  
Blogger A. said...

Känner till att du var ett riktigt naturbarn som liten. Ute och lekte med kottar och liknande. Som uppväxt utan parabol och kabel-tv så har jag missat en viktig del av min barndom då jag spenderade tid ute för att leka, spela fotboll eller bara hoja runt.

Gör barn sånt längre? Bara cyklar runt alltså`? Måste nog reda ut det...

8:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home