måndag, mars 20, 2006

Eftermiddag

Och jag tänkte ge er dagens låttips... Men inte då. För jag har inte hört en endaste bra låt på hela dagen.

Nu börjar iofs snart Hej Domstol men i sann blogg anda är det säkert inställd. Och då säger jag som Fredrik Lindström i något program

"... Och Kungen vart naturligtvis rasande... "

Nån parodi på Herman Lindqvist... Nån som kommer ihåg vad programmet hette?

Inte heller kan jag lyssna på radio i bilen hem för den har någon klåfingrig halvfigur tagit.


A e Le Blogg de colére.

3 Comments:

Blogger ajja said...

iiiik killen, i dag är inget vidare bra va? (tyckerlitesyndom)

5:35 em  
Anonymous Anonym said...

eländes elände!
släng ut din trista kollega ur bilen, köp en massa godis, onyttiga pizzor eller något annat, när livet jäklas med en måste man tröstas :)

6:02 em  
Blogger A. said...

Nej Igår sög helt ärligt. Förkyld var jag också :-)

Bättre idag. :-)

8:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home