torsdag, mars 16, 2006

Sol Sol Sol

Fan vad härligt det är när solen skiner äntligen...

Önskar bara jag kunde se det. På "min" innergård regnar det aldrig iofs... :-)

Beslut taget på att det är dags att besöka Armemuseet i helgen i A's fortbildning i kultur och allmän museumkunskap.

Imorgon är det fredag. Det ryktas om The Brat på stan...

Både att han ska bjuda med A på fest samt hur han Stureplans-manér fortsätter att utvecklas. En The Brat som inom en snar framtid med största sannolikhet kommer att ha en hel garderob bestående vita v-ringade t-shirtar, slitna jeans och kavajer. I badrummet en åtta nio olika sorters brylcremer och annat klet till backslicket. Kombinera det med en fet guldlänk och placera honom i en soffa på valfri krog.

Nog om hån av kompisar nu... för ett tag. Kanske läge att dricka lite rom i helgen med Il Bratto.*

Lite sent men ändå dags ska jag avslöja

Dagens lunch.**Eftersom jag är otroligt nöjd med den.

Vitlöksstekta champinjoner, stekta chorizobitar, på med lite vitlökscreme fraiche och så lite pasta till det. Otroligt gott.

Betyget blir AAAAA+ (Det högsta utdelade betyget hittils)

Dagens låtar: Can I play with Madness och Thunder in my heart***



A. Guide Michelin goes blogging

* Tack för drinktipsen
** Japp, det är som ni tänker, jag är en sjuhelvetes kock
*** Perfekt uppladdning för fredagen...

2 Comments:

Blogger ajja said...

Oh, jägarns vad du måste stinka Vitlök!!!

5:14 em  
Blogger A. said...

Tack för den passningen i knähöjd...

Hur som helst hade jag inget planerat hångel/hembesök/att få besök så det spelar ingen roll

8:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home