fredag, mars 24, 2006

Soon to be gone...

eller i alla fall på väg hem från jobbet. Okej att jag ska tillbringa fredagkvällen med att tvätta, städa och diska men det kommer att vara sjukt mycket roligare att vakna imorgon.

Nu har det äntligen blivit lite fart på försäkringsbolag och bilverkstäder. Om allt går som det ska kommer jag att ha en funktionsduglig bil med fönster igen till sommaren. Sjukt vad allt går långsamt.

Är min blogg den officiella Ledin-bloggen. Alla som googlar sig hit söker i princip på "ledin+gilla+läget"

Känns inte bra.

Imorgon är det lördag.


Ännu bättre för då kan man se på tvillingarna Olsen i världens enda dåliga sit-com innan man går upp.

Snart kommer en samvetsfråga på Le Blogg. Ett ämne som diskuterades länge och väl mellan de trogna vännerna A och L. Vi är ganska kass människor var vår slutsats...

A. Er egocentriska vän på Internet

3 Comments:

Blogger ajja said...

Ha! så det är inte bara jag. Jag kommer få leva med: anders timell sökningar. Funderar starkt på att ta bort det inlägget.

Åh, men ring och arga dig på alla inblandade instanser! Hyr mig, ja kan låta skiit träligt bitchig. Eller så kanske ja kan ge dig en snabb lesson i bitchighet. Kravet är falsett röst med panikläge påslaget :)

3:59 em  
Blogger A. said...

Lär ju iofs framgå rätt tydligt vad jag tycker om unge herr Ledin. Kan man avskräcka någon så har man gjort världen en tjänst *S*

4:01 em  
Anonymous Anonym said...

Själv har jag haft en dröse sökningar på hårfärg... Hur kul är det då? Jag funderar på om jag ska köra en pimp-my-blogg för att få lite roligare träffar... :)

8:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home