fredag, mars 24, 2006

Mina vänner - Låt mig presentera

FREDAG!!!!

Äntligen, lite skumt hur man kan längta efter en dag så mycket. Imorgon är det våffeldagen*. De ska vi inte missa. Kankse ska A ta en våffla i samband med sitt planerade museibesök. På agendan står återigen Armemuseum eller Nationalmuseum. Har inte bestämt mig än.

Har ju fått för mig att Armemuseum kan vara förbannat med någon helig ramsa så vi får se hur det blir. 2 helger har något hänt som stoppat mig från att åka dit. Är det inte inbrott i bilen så var det något annat. Hur som helst kanske läge att byta museum.

Senare idag ska jag berätta om den Djurpark till område jag bor i. Har nu verkligen tröttnat på alla mina grannar utom Gamla Agda som är snäll mot mig.

Som en liten hint kan jag upplysa om jag och Agda är dom enda som inte äger katter... Hon "lånar" dock Kattantens katter...


A - Djurlös och bilstereolös



* Även The Brats födelsedag. Han och jag blir officiellt lika gamla. 29 men det uttalas 23...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va?! Vi är precis lika gamla! Konstigt att det inte är så många som fattar hur det ska uttalas bara.. ;)

9:11 em  
Blogger A. said...

Sjukt konstigt. Det är verkligen många som tror att 29 ska uttalas 29 och inte 23 som det verkligen ska!

Upprörande och förmodligen en del av fördumningen av språket. Kanske Fredrik Lindström kan förklara det för folk...

8:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home