måndag, april 24, 2006

Bakishandla - Bra ide?

Är det en bra ide att handla bakis? Har sett och läst att man inte ska handla mat hungrig i diverse "Gå-ner i vikt tips"...

Har ett annat tips som bör tas upp.

Handla aldrig aldrig aldrig bakis.

Det blir inte bra.

Du vet aldrig vad du kommer hem med. Eller ännu värre. Handla inte vid 11-snåret en söndag när tom kan vara småfull fortfarande.

Resultatet av att jag var tvungen att handla schampo och tandkräm:

2 liter Coca Cola
3 Vaniljmunkar
1 påse "påskägg"
1 flaska iste
1 påse chips
1 Micropizza
1 Expressen
1 Paket bacon
1 Citron*

För att sen åka till McD och handla mat. Och äta framför "Supersize me" som är en äcklig film. Speciellt när man äter McD mat samtidigt.

Om jag fick tag på schampo eller tandkräm? Nepp. Slutade med en uppklippt tandkrämstub och hoppande på schampoflaskan för att få ut det sista...


A. Er personal shopper

*Ingen aning varför jag köpte en citron... har verkligen klurat på det.

5 Comments:

Blogger A. said...

Måste vart det. Den ligger på köksbordet och ser lika förvånad ut som jag... :-)

9:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Kanske gick du och var småsugen på en drajja?

11:26 fm  
Blogger A. said...

Hehe, inte omöjligt. Eller jo i det läget helt omöjligt.

11:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Skörbjuggsrädslan slog till tror jag. Dot har en extrem rädsla för att få det, du kanske har det med? :)

12:21 em  
Blogger A. said...

Skörbjugg... inte bra alls. Det vill vi inte ha. Blir till att åka hem och trycka i mig frukt...

2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home