tisdag, april 25, 2006

En comeback som får det mesta att blekna...

Ska man verkligen behöva se en vuxen man springa ner för en backe vid sidan av gång vägen för att lätta lite på trycket? I full fart dessutom.

Ska A behöva se det på sin lunchpromenad?

Jag tycker inte det. Dessutom är jag fascinerad av folk som kan bli så kissnödiga att de helt enkelt inte kan hålla sig lite till. Är ju inte så att man helt plötsligt blir så sjukt kissnödig att man inte kan värja sig. Dessutom ca 3 minuter från ett litet köpcenter där det finns toaletter.

Dags att återuppliva en gammal klassiker i dag.

Dagens Lunch is back.*

Dagens lunch - Kycklingspett med ugnsstekta grönsaker på spett de med. Betyg? AAAA av 5 möjliga.


Inte en bra låt på radion idag. Än. Väntar med spänning. Det gjordes bättre musik när jag var ung.
Just nu?
BWO med Sveriges kanske coolaste människa. Alexander Bard. Hur cool som helst. Borde nog börja med shorts jag med. Kanske inte assnyggt i kombintion med kavaj och slips men det är nog en vanesak.

A. - Er grillmästare




* Med andra ord har A lagat något det är i hans värld värt att skryta eller försöka imponera med...

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var det inte ungefär så Axl Rose brukade klä sig? Du får fortsätta att odla håret bara så är du snart där...

3:42 em  
Blogger A. said...

Aha... det tänkte jag inte på. Axl-min uppväxts stora hjälte :-)

Blir ingen klippning på ett tag nu. Kanske en Bandana iofs. De som gnäller på mitt hår hänvisar jag till att du har övertalat mig ;-)

4:05 em  
Blogger Peppe said...

Shorts... det KAN vara en dålig idé. Du får isf publicera lite bilder.

8:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Varsågod. Hänvisa dem hitåt bara. ;-) Men håll dig borta från flätorna bara. Och den kemiska peelingen...

9:34 fm  
Blogger A. said...

Peppe, Moi; Kemisk peeling vad är det? Och ja, shorts kan vara en dålig ide...

Vi får se vad framtiden för med sig i form av mode för A. :-)

10:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Kemisk peeling och div. operationer är det som gjort Axl till det monster han är idag. Kemisk peelning går ut på att man fräter bort de yttersta hudlagret med kemikalier. Eller något åt det hållet.

1:10 em  
Blogger A. said...

Det känns inte aktuellt. Är förhållandevis nöjd med mitt yttre lager :-)

3:52 em  
Anonymous Anonym said...

Skönt! :-)

4:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home