onsdag, maj 31, 2006

Efterlysning

A har tappat bort en gammal vän.
Kanske kan någon läsare av Le Blogg hjälpa till och hitta honom. Vi har länge varit såna där kompisar som man inte behöver träffa jämt men när vi ses så är det skitkul. Nu har vi tyvärr tappat kontakten.

Känns jättetrist och även om det svider i mitt machohjärta så saknar jag honom.

Kankse nån kan hjälpa till?



Wanted
Solen aka The Sun aka Die Sonne etc.
Beskrivning
Stor, Gul, Varm, Strålande
Karaktäristika
Solen har ett inställsamt sätt. Har ett inställsamt sätt som kan få vem som helst att bli varm om kinderna. Det utnyttjar den skoningslöst för egen vinning. Håller ofta till en bit upp från marken. Har ett intresse av att se på folk från ovan men som sällan uppfattas som drygt.
Sågs senast:
Ett par veckor sen. Innan dess i augusti.
A. Utan sin vän :-)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

I city lyser han tyvärr med sin frånvaro.

9:13 fm  
Blogger A. said...

Mmmm.. Strax norr om stan finns han inte heller...

9:47 fm  
Blogger Peppe said...

Jag är ganska säker på att jag för några månader sedan såg honom i Rio. Han verkade väldigt lycklig.

1:37 em  
Blogger A. said...

Rio, fan det var dit han åkte. Trots att han vet att det är min drömresa.

Vilket as....

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home