onsdag, juni 21, 2006

Got to now when to hold them, got to know when to throw them

"... I never get enough sleep. I stay up late at night, cause I'm Night Guy. Night Guy wants to stay up late. 'What about getting up after five hours sleep?', oh that's Morning Guy's problem. That's not my problem, I'm Night Guy. I stay up as late as I want. So you get up in the morning, you're ..... , you're exhausted, groggy, oooh I hate that Night Guy! See, Night Guy always screws Morning Guy. There's nothing Morning Guy can do. The only Morning Guy can do is try and oversleep often enough so that Day Guy looses his job and Night Guy has no money to go out anymore..."

Inte riktigt A's problem. Springer ju inte runt på krogar hela natten men har ett annat problem.
CSI vid tolvtiden. Har blivit helt hooked på Grissom och hans crew. Även om jag som igår sett avsnittet redan innan.

Resultat.
Min Morning Guy vill verkligen inte, kan verkligen inte släpa sig ut ur sängen på morgonen. Om det inte är helg förståss. Då tickar min inre klocka så att jag vaknar vid 8 what so ever.

I övrigt kan vi konstatera att;

- Jag hade om Mix Megapol tagit emot mina samtal vunnit en resa till Fotbolls-vm då den som vann hade 5 rätt. Jag hade som minst 5 rätt hela veckan.

- Att Le Blogg inom kort kommer att försvinna. ett tag i alla fall.

- Att A faktiskt är solbränd på mage och bröst. Inte ryggen. När man var liten var man alltid brunare på ryggen. Har det med avstånd till solen att göra? Att vissa delar kommit närmare solen ? Märkligt.

- Att dagens låt något otippat redan är utsedd. Ryan Adams - NY NY...

- Att mitt hår växer otroligt snabbt. Tror frisörskan klippte det lite för lite för att jag skulle komma tillbaka. Bara för att få träffa mig. För inte kan hon tänkt ekonomiskt?

- Att CMT bevisar en sak. Country-artister har de coolaste namen. Vad sägs om The Derailers, Little Jimmy Dickens, Stonewall Jackson, The Statler Brothers, Porter Wagoner etc.... Shooter Jennings, Waylon Jennings.. coolt.

Nu blir det en cool countryradiostation resten av förmiddan. Eller Radio CMT. :-)


A. Med cowboydrömmar...


Dagens hedersomnämnade : Till Geishan som vaket påpekar att nyhetskillen på Rapport eller Aktuellt ser ut som killen i reklamen med ett stort huvud som blir mindre när han dricker något.

Och dessutom om man säger namnen på de två nyhetsprogrammen i omvänd ordning så förs väl knappast tankarna till nyheter?


PS. Nu kom the Gambler. Kenny Rogers. Vilken sanslöst bra radiokanal.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men jag antar att Le Blogg snart är tillbaka igen efter försvinnandet..?

11:09 fm  
Blogger A. said...

Jodå. Le Blogg kommer tillbaka. Lite semester bara. Och A är ju en sån där konstig typ utan dator hemma. :-)

Men lite strul ställer till det så ni får dras med konstigheter i alla fall 2 veckor till...

11:28 fm  
Blogger Peppe said...

Hm, CSI är alltså bra? Jag behöver en ny serie att bli alldeles hooked i efter att ha plöjt igenom Prison Break, Lost och Desperate Housewives.

1:20 em  
Blogger A. said...

Jag gillar CSI men kan inte jämföra då riktigt då jag inte sett dem. Eller Prison Break har jag ju sett. Så bra är det inte...

1:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home