måndag, juni 26, 2006

Listan vi väntat på.

Aftonbladet och Expressen som skrivit spaltmeter om Väder-Tones "utvik" i Slitz med sparken som följd från TV4 som resultat i en av de mest skenheliga manövrar jag sett så undrar jag om de två sanningssägande tidningsdrakarna helt enkelt försöker gömma sanningen från oss??

http://www.boyahed.com/?363-Sveriges_69_Osexigaste_2006

Eller gillar de inte resultatet?
Inget naket?
Ingen Linda Rosing? Inge kul?
Inga skandaler som kan skrivas om med chock-rubriker.

Ska ge dem ett par tips på löpsedlar

Hat-attacken mot Aftonbladet !!
Anders - Jag är visst sexig.

Eller chockutnämningen !!!
Otto rasar - Det är mitt namns fel...

När det gäller Tone tycker jag det är bra att hon försvinner från vädret. Jag förstår inte vad hon säger. Jag har läst att flera pensionärer håller med mig. Inte ens mitt norska påbrå kan få mig att ens ha en aning om vad hon säger. Sen så är hon alldeles för smal också om vi ska kommentera utseendet. Tur att vädret är tecknat.

Då A har vuxit upp med en himla massa hårda regler om uppfostran så var vädret det enda tecknade vi fick se. Lillbrorsan fick det slappare och se hur han blev.
Eller nu ljög jag. Men lillbrorsan är en slapp fan.

A.