onsdag, juni 21, 2006

Meet Magdalena Graaf...


Sitter och slöläser i tidningen om det fina inte alls så mediakåta paret Magdalena Graaf och Magnus Hedman.

Har ni sett Meet The Parents?
Ben Stiller, Robert DeNiro etc...

Får oklara vibbar av detta.

http://expressen.se/index.jsp?a=557944

Så frågan som väcks direkt är ju självklart.

Vad är det för fel på er hundägare?
Har ni hört talas om någon som har en död släkting begravd på baksidan?
Har askan av en släkting i ett halsband?

Vad driver egentligen en människa att släpa med sig aska av ett djur runt?


Och nej, accepterar inte förklaringar som;

- Ohh... lille Karo var en del av familjen.
- Han betydde så mycket för mig
- Du skulle sett hans hundögon. Kommer alltid bära med mig dem (bokstavligen)
- Jag älskade honom, och han mig. Vill på det här sättet visa att han fortfarande är med mig!
- Han/hon var den enda som förstod mig...


A. Inte alls en big-fan av hundar.