torsdag, juni 22, 2006

Roliga historier ?

Om man är ofantligt trött och elegant.
Blir man en elefant få?

Exakt så kul har jag på jobbet idag.
Börjar hitta på egna roliga historier. Lågt.

Längtar tills imorgon när jag sover med sju sorters blommor under kudden. Drömmer om min framtida fru. Som än så länge verkar ha slarvat med "blomtraditionen" eftersom hon inte drömt om mig.

Samling vid ett-tiden för lunch och diverse drycker.

Leva för att arbeta eller arbeta för att leva känns komplicerat just nu.

Dagens låt : Har inte kommit än.
Sämst strukna skjorta : Den A har på sig.
Mest behov av ett roligt PP-bildspel: A

Var är Linda Rosing artiklarna när man behöver dem. Ingen kan min humör att stiga så fort som en artikel om henne. Ändå lite imponerande att hon ändå hänger i.

Vem kommer ens ihåg vem som vann BB i år?

A.



6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du får en underbar midsommar! Kanske du inte bara drömmer om tjejen utan istället träffar henne.

Själv ska jag fira på Åland så du kan väl leta där?! ;)

4:04 em  
Blogger A. said...

Skulle jag vart på Åland skulle jag letat :-)

Tyvärr är jag ju inte där så får väl leta och hoppas på blommorna :-)

4:18 em  
Blogger A. said...

Och ha en bra midsommar du med!

4:23 em  
Anonymous Anonym said...

Det blev en härlig Midsommar. Sol, bad, god mat och en hel del gott att dricka gjorde att jag är glad men trött ikväll. Dessutom röd på näsan.

Vi var sex singeltjejer som bestämde oss för att i stället för att plocka sju sorters blommor leta upp sju killar att lägga under kudden. Så kunde vi drömma om blommor i stället men vi lyckades inte riktigt:)

Nu får du se till att blogga så jag får läsa mer!

12:41 fm  
Blogger A. said...

Låter ju som en kanondag.

Sju killar för att drömma om blommor. Kanske skulle satsat på något liknande för jag fick ett getingstick när jag samlade blommor... :-)

8:39 fm  
Blogger A. said...

Förresten är det såna fester som ni ska bjuda mig på :-)

1:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home