måndag, september 18, 2006

Manlighet men ingen Beck

Jo, jag vet. Det är bara val vart fjärde år. Men är det nödvändigt att sända valvakan på både SVT1 och 2?

Jo, den var "tecknad" och givetvis ska hörselskadade få se vad som händer. Men var tog den lilla rutan i hörnet vägen?

- Förstår inte hur socialdemokraterna kunde jubla så mycket som de gjorde.
- Tyckte mig se att Leijonborgs ögonbryn var lite ansade. Eller så önskade jag det så hårt att jag trodde jag såg det bara.

Ingen Beck heller. Alltså missade A sin dos av rå, brutal, och roligt manlighet när Persbrandt aka Gunvald Larsson uteblev. Fick se kvinnokarlen Mel Gibson bli guds gåva till kvinnor istället. Inte Gunvald direkt.

Nu fick jag dock min dos av Persbrandt i Vuxna Människor i fredags.
Kommentaren "...Vi ringer över någon på fika och så smiter vi iväg ett tag..." När han och tjejen inte lyckas komma till för att hans son är där är världsklass.
Egentligen dumt att se den. Nu kommer jag att vara tvungen att välja någon i varje rulltrappa som jag måste ligga med igen. Hade precis slutat med det.
Fan


Lite manlighet hanns dock med när jag backade med ett släp i fredags. Utan att krocka den här gången.



A. Back is business

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Din elaking! Just som man hade förträngt det där med rulltrappan:/ Blir nog bussen hem idag... Men Persbrant och släpbackning är manligt:)

1:46 em  
Blogger A. said...

Hehe.. precis, ta bussen. Nu är rulltrappeåkning förenat med ångest igen...

Visst är det lite manligt? :-)))

3:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home