fredag, oktober 06, 2006

A fjollar till det.

Hmm. Är det bara jag eller är inte Martin Stenmarks låt ganska skön. Sjumilakliv. Eller Sjumilasteg.


- Vem bodde i Sjumilaskogen. Vi hade alla hoppats på Thomas Ledin men det är fel.

- Vad driver Patrik Isaksson med nyfödd "mirakelbebis" att skriva en låt som heter "Sista dagen vi sågs"? Inte dags att gaska upp sig lite nu...

I min ensamhet valde jag igår att för omväxlingsskull att se på
TV. Låter helt otroligt men precis som Fantomen ibland rör sig på gator och torg som så ser A på TV.

CSI Miami.
En stilstudie i hur man tar av sig solglasögon på ett tufft och utstuderat sätt.

Men nu till det viktiga. Varför har alla så coola smeknamn i utländska tv-serier? Tripp, Bosc, Turtle och så kanske det mer tveksamma T-bone George i Seinfeld försöker ta upp..

Jag behöver ett coolt smeknamn.


A.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låt mig tänka några timmar....

9:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home