fredag, november 17, 2006

Gestern abend

Igår kom det ett paket till A. A gillar paket.
I paketet låg min nya t-shirt med den välkomnande texten "Jag tränar för Stockholm Marathon 2007"


Som den allt igenom positiva människa jag är så såg jag genast en massa problem med den.
Som tex;

1. Hur ska det synas November - Mars att det är Stockhom Marathon jag tränar för då det obenhörligen är för kallt för att springa i T-shirt ute under den perioden. Alltså kommer jag se ut som en vanlig medelåldersjoggare som käkar Becel Proactive och joggar för att sänka kolestorolet.

2. De har skickat mig en tischa i storlek small. Många år sen jag hade den storleken. Alltså måste jag ut och träna innan jag kan ta på mig tröjan utan och skämmas.

3. Den var vit. Ska man ut och springa i en vit t-shirt funkar det bara i solsken. Alla vet att vitt gör sig bäst i solsken och mot en kropp som inte är lika vit som Michael Jacksson.

4. Allt jag kunde tänka på var att jag hellre ville ha en "Jag hatar Snigel" T-shirt från P3 Deluxe istället.

Nåja idag är det fredag och snart ska jag delge er mina tankar för helgen. I ett helt nytt format.


A.

7 Comments:

Blogger Ninde said...

Vissa dagar funderar jag allvarligt på att köpa den där "fcuk Stockholm" t-shirten.

Så du ska blogga i beta eller?

11:12 fm  
Blogger A. said...

Hehe... Kanske skulle satsa på en sån jag med. Fast i rätt storlek och inte vit ;-)

Beta?? Im lost.

Nej då det blir inga synliga förändringar. Mer innehållsuppläggsmässigt... För helt ärligt. Det kan inte vara så kul att läsa om mina helgplaner så det blir lite nytänkande... :-)

11:26 fm  
Blogger Ninde said...

Den finns i svart;)

Beta, äsch låt andra vara testpiloter det är min inställning.

11:38 fm  
Blogger A. said...

Svart alltså. Bättre än vitt... Ingen blå?

1:18 em  
Blogger Ninde said...

Fanns ingen blå bland tjejstorlekarna iaf..

1:38 em  
Anonymous Anonym said...

Helt ärligt. Det är alltid kul att läsa om dina helgplaner! Oavsett format. Faktiskt.

1:55 em  
Blogger A. said...

Ninde : Kör på en svart då... :-/

K: Jo de kommer men i nytt format bara... Lite uteslutningsmetoden-metod. Typ. Om jag får ihop det haha...

1:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home