tisdag, november 14, 2006

FCZ Tore

Hån.

P5 Radio Stockholm. Vår favoritnörd Tore.

- Vad vill du uppnå med det här?
- Det vore ju kul att resa ut internationellt med fotbollen.

På något sätt kan jag inte låta bli att bli lite bitter. Här har man spelat fotboll hela livet. Killen känner inte ens till vilka som vinner allsvenskan och får sitta i en radiointervju om fotboll, Fotbollsgalor och att han får ligga betydligt mer.

Och sen har han mage att säga att det är skillnad mellan att få ligga mer och att verkligen göra det. Och att han inte utnyttjar läget mer än vad han gjorde innan.
Nja va?
Tore, ta din chans säger jag.

A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Du får väl ändra image lite A. Spela utklädd till nörd/smurf/utomjording? Hyra in lite hysteriska "fans" och tipsa media. Skulle säkert öka antalet inbjudningar till bortamatcher.

5:24 em  
Blogger A. said...

Hmm... tack för tipset, antar jag:)
Jobbigt bara om det inte heller funkar;)

7:42 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror han menade att han skulle ta med sin egen fotboll utomlands. Inte fotboll i sig. Bara bollen. Tillsammans med sitt lajvsvärd och sitt hemmalabb.

10:17 em  
Blogger A. said...

"... lajvsvärd och hemmalabb..." Haha, ja så skulle det kunna vara. ingen anledning att vara lika bitter på den delen i alla fall då... :)
Bara lite inhyrda fans enligt Nindes metod så vi lika, jag och Tore.

10:40 em  
Anonymous Anonym said...

asså jag vet tyvärr inte vad jag ska säga....men jag sitter o skrattar för mig själv....*fniss*

11:44 fm  
Blogger A. said...

Fnissar som i att det är roligt att jag är bitter på Tore eller att du är en av Tores beundrarinnor? ;-)

9:43 fm  
Anonymous Anonym said...

Okejrå...ska vara ärlig? Så raggade Tore upp mig, poängtera han raggade på mig.Så jag e inte den som är den...så jag bjöd hem honom på "tea" ;) Sen får du fantisera om resten av våran heta natt tillsammans..;)

1:47 em  
Blogger A. said...

C: Alla har sin smak. Struntar nog i fantasierna faktiskt...

2:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home